NAPREDNA ZNANJA O UPRAVLJANJU TROŠKOVIMA

Ovaj dvodnevni, interaktivni i praktički seminar pruža znanja o načinu planiranja, upravljanja i kontroli troškova na projektu.

Troškovi projekta predstavljaju potrebna novčana sredstva koja se troše tijekom provedbe projekta i jedan su od osnovnih indikatora uspješnosti upravljanja projektom ali i ukupnim poslovanjem tvrtke.

S obzirom da projekti imaju cijenu koštanja i koriste resurse koji se trebaju koristiti na najprimjereniji i najučinkovitiji način, važna je kontrola učinkovitosti provedbe, paralelna optimizacija resursa tijekom planiranja, provedbe i kontrole projekta.

Na ovoj edukaciji identificirati ćemo i procijeniti troškove,  definirati proračun projekta te odrediti indikatore kojima ćemo kontrolirati i prognozirati troškove tijekom cijelog projekta, uključujući  postupke planiranja, provedbe, kontrole i zatvaranja nabave.

  • Svjetski standard – Program je koncipiran prema PMI metodologiji i Agilnoj Scrum metodi (ref. Scrum.org)

  • Lokacije – on-line, u prostoru za edukaciju, kombinacija virtualno&prostor

  • Ciljane skupine – Voditelji projekata i svi oni koji to žele postati, članovi projektnih timova, srednji&visoki management, voditelji poslovanja

  • Metode rada– Grupno rješavanje zadataka, Interaktivne vježbe, Prezentacije, Primjeri

  • Nakon edukacije – polaznici će se upoznati s metodom “ostvarene vrijednosti” (Earn value) s metodama procjene i određivanja budžeta, s alatima i metodama kontrole (indexi, odstupanja) te metodama prognoziranja potrebnog budžeta do kraja projekta.

.

Znamo li prepoznati razliku i odrediti odstupanje između planirane, utrošene i stvarno ostvarene vrijednosti projekta? Kako pratiti i upravljati proračunom projekta? Zašto i kada se trošak povećao i kako ga imati pod kontrolom? Načini izvještavanja i utrošku i kako pripremiti prognozu?

Ukoliko prepoznajete barem jedno pitanje i želite odgovor&savjet, pridružite se edukaciji.

  • Kako se planira trošak, elementi troškovnika, procesi procjene i određivanja kroz primjenu alata
  • Izrada troškovnika (praktični grupni rad)
  • Nadzor troškova na projektu (metoda EV)
  • Proces upravljanja promjenama
  • Izvještavanje o statusu projekta

  • Voditeljima projekata koji će to ubrzo postati,
  • Dionicima i članovima projektnog tima,
  • Rukovoditeljima,
  • Voditeljima timova,
  • Voditelju poslovanja,
  • Srednjem i visokom menadžmentu u organizacijama od kojih poslovno okruženje zahtijeva, efikasno provođenje internih i eksternih projekata.

Predavačice:

Mira Škrtić Mileusnić
Mira Škrtić MileusnićMr.sc. informacijskih znanosti
Mira Mileusnić Škrtić, diplomirala je na PMF-u u Zagrebu, odjel Matematika, smjer matematička informatika i statistika, te potom magistrirala informacijske znanosti, smjer programsko inženjerstvo na Fakultetu organizacije i informatike, Varaždin. Posjeduje Certifikat o uspješno završenoj edukaciji Agencije za strukovno obrazovanje na programu Curriculum globALE tj. prema međunarodnom programu kojeg je razvio DIE – Njemački institut za obrazovanje odraslih i DVV international društvo, te certifikate o završenim naprednim treninzima trenera u okviru Državne škole za javnu upravu: Sustavni pristup podučavanju, Komunikacija/Asertivnost – napredne metode podučavanja, Didaktičko-metodička radionica, nove metode poučavanja odraslih, strukturiranja nastavnog plana i usavršavanje rada s polaznicima.
Tijekom 30-godišnjeg radnog iskustva u Institutu za razvoj i međunarodne odnose radila je na poziciji savjetnika za informatiku, voditeljice IT Centra, voditeljice Odjela za informatiku i statistiku, te stručnog savjetnika u znanosti. Predavač je na Učilištu za poslovno upravljanje na programu Voditelj/ica projekata i nositelj je kolegija „Upravljanje projektima“ na Vernu, te drži predavanja „Upravljanje projektima“ u okviru Državne škole za javnu upravu. Drži predavanja i vježbe na kolegijima „Kvantitativno ocjenjivanje ekoloških rizika“ i „Opća ekologija“ na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu.
Područje interesa i aktivnog djelovanje obuhvaća upravljanje projektima, upravljanje kvalitetom i rizicima, kvantitativnu procjenu rizika, kvantitativnu procjenu ekološkog rizika, te izgradnju informacijskih sustava. Autorica je više znanstvenih i stručnih radova.
Ivana Lampek Pavčnik
Ivana Lampek Pavčnikdipl.ing. geoinformatike, Voditelj projekata, Scrum Master
Ivana Lampek Pavčnik, mag. ing geod. et geoinf. diplomirala na Fakultetu geodezije i geoinformatike Sveučilišta u Zagrebu.
Iskustvo i znanje vođenja projekata započela je u tvrtki GDI d.o.o. (1991 g) na poziciji poslovnog analitičara i voditelja projekata u području zaštite prirode i okoliša gdje stječe iskustvo i znanje u aktivnom tržišnom nastupu kroz samostalne kontakte s korisnicima, vođenje timova konzultanata te oblikovanje koncepata i prijedloga cjelovitih rješenja, te provedbu istih projektnim pristupom prema PMI standardu.
Kao pomoćnik ravnatelja Agencije za zaštitu okoliša i Hrvatske agencije za zaštitu okoliša i prirode (2012-2015g) upravlja portfeljem i programima.
Na poziciji savjetnika Predsjednika Uprave Geofoto d.o.o. (2010 – 2012.) grupe razvija portfelj i poslovanje tvrtke te upravlja implementacijama informacijsko-komunikacijskih tehnologija i rješenja.
Tijekom 27 godina rada na projektima, razvila je kvalifikacije upravljanja timovima kroz niz nacionalnih i međunarodnih projekata. Iskusna je trenerica i konzultant za područja primjene projektnog upravljanja, primjene tehnologija daljinskih istraživanja i GIS sustave.

Posjeduje Certifikat o uspješno završenom obrazovanju u okviru andragoških radionica u sklopu Projekta „Promocija cjeloživotnog učenja” Ministarstva znanosti i obrazovanja te certifikat Scrum Master voditelja.

Pridružite nam se, uđite u svijet 16.5 milijuna voditelja projekata Kontaktirajte nas na:

Postanite dio našeg tima, našeg svijeta, našeg djelovanja….