Na dvodnevnoj edukaciji upoznati ćemo se alatima i metodama koje primjenjujemo u planiranju, provedbi, kontrolu i nadzoru opsega tj. svih aktivnosti koje je potrebno provesti unutar projekta kako bi se postigli ugovoreni rezultati i očekivani ciljevi.

Tek kada je opseg jasno definiran, i proračunski i vremenski, možemo početi sa upravljanjem projektnih resursa, kvalitetom, rizicima, komunikacijom i nabavom. Kako definiramo aktivnosti u tradicionalnoj metodi upravljanja projektima (WBS) a kako u agilnoj (Backlog) – teme su koje ćemo zajedno kroz teoretski i praktični dio edukacije.

  • Svjetski standard  – Program je koncipiran prema PMI metodologiji i Agilnoj Scrum metodi (ref. Scrum.org)

  • Lokacije – on-line, u prostoru za edukaciju, kombinacija virtualno&prostor

  • Ciljane skupine  – Voditelji projekata i svi oni koji to žele postati, članovi projektnih timova, srednji&visoki management, voditelji poslovanja

  • Metode rada – Grupno rješavanje zadataka, Interaktivne vježbe, Prezentacije, Primjeri

  • Nakon edukacije  – Nakon ovog programa polaznici će znati kako pripremiti specifikaciju zahtjeva, usuglasiti zahtjeve s ključnim dionicima, planirati aktivnosti na projektu, primijeniti metodu rasčlabe aktivnosti, znati o alatima i metodama koje se primjenjuju u izvršenju&nadzoru&kontroli posla na projektu, razmijeti razliku između kontrole i validacije posla te provesti projekt prema zadanom opsegu i očekivanim rezultatima.

Ukoliko Vam se čini da su i dalje prisutne situacije na projektu u kojima opseg „curi“ ili „čudno se povećava“ ili „odjednom nastaje“ – vrijeme je za promjenu. Ove situacije su rezultat neplaniranja rada na projektnu i nedostatka neprestane primjene znanja te alata nado kontrolom provedbe, nad kontrolom opsega. Kao jedan od važnijih elemenata projekta, opseg, mora se držati pod kontrolom i to je primarni fokus voditelja projekta

  • Uvod u upravljanje opsegom projekta
  • Plan upravljanja opsegom
  • Prikupljanje zahtjeva
  • Definiranje opsega
  • Izrada WBS-a
  • Potvrđivanje opsega (validacija)
  • Kontrola opsega

Svima

Svima koji organiziraju rad, aktivnosti, resurse, planiraju aktivnosti u vremenu, provode i nadgledaju rad na projektu te ga kontroliraju i izvještavaju o njemu.

  • Voditeljima projekata,
  • Dionicima i članovima projektnog tima,
  • Rukovoditeljima,
  • Sonzorima projekata,
  • Voditeljima timova

Predavačice:

Mira Škrtić Mileusnić
Mira Škrtić MileusnićMr.sc. informacijskih znanosti
Mira Mileusnić Škrtić, diplomirala je na PMF-u u Zagrebu, odjel Matematika, smjer matematička informatika i statistika, te potom magistrirala informacijske znanosti, smjer programsko inženjerstvo na Fakultetu organizacije i informatike, Varaždin. Posjeduje Certifikat o uspješno završenoj edukaciji Agencije za strukovno obrazovanje na programu Curriculum globALE tj. prema međunarodnom programu kojeg je razvio DIE – Njemački institut za obrazovanje odraslih i DVV international društvo, te certifikate o završenim naprednim treninzima trenera u okviru Državne škole za javnu upravu: Sustavni pristup podučavanju, Komunikacija/Asertivnost – napredne metode podučavanja, Didaktičko-metodička radionica, nove metode poučavanja odraslih, strukturiranja nastavnog plana i usavršavanje rada s polaznicima.
Tijekom 30-godišnjeg radnog iskustva u Institutu za razvoj i međunarodne odnose radila je na poziciji savjetnika za informatiku, voditeljice IT Centra, voditeljice Odjela za informatiku i statistiku, te stručnog savjetnika u znanosti. Predavač je na Učilištu za poslovno upravljanje na programu Voditelj/ica projekata i nositelj je kolegija „Upravljanje projektima“ na Vernu, te drži predavanja „Upravljanje projektima“ u okviru Državne škole za javnu upravu. Drži predavanja i vježbe na kolegijima „Kvantitativno ocjenjivanje ekoloških rizika“ i „Opća ekologija“ na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu.
Područje interesa i aktivnog djelovanje obuhvaća upravljanje projektima, upravljanje kvalitetom i rizicima, kvantitativnu procjenu rizika, kvantitativnu procjenu ekološkog rizika, te izgradnju informacijskih sustava. Autorica je više znanstvenih i stručnih radova
Ivana Lampek Pavčnik
Ivana Lampek Pavčnikdipl.ing. geoinformatike, Voditelj projekata, Scrum Master
Ivana Lampek Pavčnik, mag. ing geod. et geoinf. diplomirala na Fakultetu geodezije i geoinformatike Sveučilišta u Zagrebu.
Iskustvo i znanje vođenja projekata započela je u tvrtki GDI d.o.o. (1991 g) na poziciji poslovnog analitičara i voditelja projekata u području zaštite prirode i okoliša gdje stječe iskustvo i znanje u aktivnom tržišnom nastupu kroz samostalne kontakte s korisnicima, vođenje timova konzultanata te oblikovanje koncepata i prijedloga cjelovitih rješenja, te provedbu istih projektnim pristupom prema PMI standardu.
Kao pomoćnik ravnatelja Agencije za zaštitu okoliša i Hrvatske agencije za zaštitu okoliša i prirode (2012-2015g) upravlja portfeljem i programima.
Na poziciji savjetnika Predsjednika Uprave Geofoto d.o.o. (2010 – 2012.) grupe razvija portfelj i poslovanje tvrtke te upravlja implementacijama informacijsko-komunikacijskih tehnologija i rješenja.
Tijekom 27 godina rada na projektima, razvila je kvalifikacije upravljanja timovima kroz niz nacionalnih i međunarodnih projekata. Iskusna je trenerica i konzultant za područja primjene projektnog upravljanja, primjene tehnologija daljinskih istraživanja i GIS sustave.

Posjeduje Certifikat o uspješno završenom obrazovanju u okviru andragoških radionica u sklopu Projekta „Promocija cjeloživotnog učenja” Ministarstva znanosti i obrazovanja te certifikat Scrum Master voditelja.

Pridružite nam se, uđite u svijet 16.5 milijuna voditelja projekata Kontaktirajte nas na:

Postanite dio našeg tima, našeg svijeta, našeg djelovanja….